Söndag med Jonna♥

Jag och Jonna har precis duschat och ska nu sminka och fixa inför en bowling och tacos buffé kväll. Jag ligger i Jonnas säng och kollar på henne när hon försöker välja kläder. Jag ligger och ler och tänker att jag är den lyckligaste personen i världen. Jag blir så himla glad när jag ser henne. Jonna är det finaste jag vet och jag älskar henne så obeskrivligt mycket, bättre tjej finns inte!

Efter bowling och mat så ska vi skynda oss hem till mig och kolla på En annan del av Köping!
Så för mig väntar en underbar söndagskväll tillsammans med den jag älskar mest!

Jonna Parkkila, jag älskar dig! 

Kommentarer
Postat av: jonna

åh billy, du är verkligen det bästa! Mina ord räcker inte till för att förklara vad jag känner när jag ser dig. Jag älskar dig <3

2010-01-18 @ 18:01:15
Postat av: Billy

älskling, du är bäst! jag älskar dig över allt annat. Du är den finaste personen i världen!

2010-01-20 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0