En vanlig dag hos familjen hademalm

Detta är mitt första och bästa blogg inlägg någonsin! Nu börjar mitt bloggande på allvar och jag kommer att göra allt för att bli en uppskattad bloggare. Ni kan kalla mig för bbb! som står för bloggarnbillyboy



Igår fyllde Linus "Hadis" Hademalm 17år! Grattis!

Igår fyllde Hadis 17år:)  Grattis!

Idag vakande jag upp i Hadis säng. Eftersom det blev härjigt och sent i går så fick det bli att ligga kvar där i sängen och vila ett tag. Under dagen så har vi bara tagit det lugnt. Det blev en liten tur till stan för att skjusa Hockey grabbarna till deras träning. Jag, Dergo och Linn köpte med oss pizza hem och även en pizza till Lucas som var ensam kvar hos familjen Hademalm. Han satt där alldeles ensam och rädd i ett hörn. Jag har stirrat på Dergos skärm hela dagen när han har spelat Play boy mansion. Efter många timmars stirrande blev Dergo arg på mig och bad mig dra. Jag blev lite ledsen på honom men jag vet att innerst inne så menar han inget illa. Vi får se vad som kommer hända ikväll, det verkar som det blir lugna gatan.

Dagens spellista:http://open.spotify.com/user/hadis/playlist/3Y0ZWAhbb12tskRcEbBJme

Jag saknar Jonna<3


Kommentarer
Postat av: linn

Bra kämpat BBB, hoppas du kyckas bra med allt! :)<3

2009-10-29 @ 21:41:02
URL: http://[email protected]
Postat av: bbb

Tackar Linn:)

2009-10-29 @ 21:41:45
Postat av: ello

vore kul om du kunde lägga upp "dagens outfit" :) lycka till med bloggkarriären! kram kram ello

2009-10-29 @ 22:39:54
Postat av: jonna

haha vad söt du är! Jag saknar dig också<3

2009-10-29 @ 22:43:30
Postat av: bbb

Vi får se hur det blir med den saken Ello:D



Puss på dig jonna

2009-10-29 @ 22:50:36
Postat av: jonna

puss

2009-10-29 @ 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0