Slut på helgen

Nu är helgen slut, men det har vart en fantastisk helg med älsklingen. Första alkoholfria helgen på jag vet inte hur länge. Jag känner mig som en helt ny människa. Jag kan redan känna hur bra min lever mår. Men nästa helg ska jag sabba den som bara den. Igår var jag och kollade på Jonnas handbolls match som var en olidligt spännande och svettig match som tillslut ledde till en seger. Så ett stort grattis till segern flickor!

Efter matchen väntade jag på Jonna som var oerhört snabb på att duscha. Nu tror hon att jag tyckte det var jobbigt att vänta på henne men det var det inte. Jag skulle kunna vänta på henne i evigheter. När hon väl var klar så åkte vi hem till mig och myste hela kvällen. På morgonen var jag lite små seg, låg och kramade älsklingen innan hon blev hämtad.

Jonna, du är den finaste människan jag vet.
Den vackraste flickan på jorden.
Det bästa jag vet.
Jag vill alltid finnas där för dig
Jag älskar dig!<3

 

Senare på dagen åkte jag till farfar. Det var jag som körde bilen och jag körde som bara den. Jag körde på en alkis på cykel som vinglade ut i vägen men eftersom han hade supit bort sina barn så var han ingen farsa längre så det var ingen förlust. Eftersom det är fars-dag idag så vill jag ju inte mörda någon fader. Men jag fick nyss reda på att han överlevde. Det var någon snubbe från sjukhuset som ringde mig nyss och berättade det. Nej förlåt mina trogna läsare nu går jag över styr! det där var bara påhitt, det gick bra att köra och jag körde inte på någon alkis. Hos farfar blev det god tårta och julmust.
Nu är det bara att invänta mördar måndagen! Känner på mig att det kommer bli mycket kött på programmeringen och mycket kamma hår på ryggen på matte C lektionen.

BBB säger ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: jonna

Jag är ledsen att du behöver gå igenom det här med mig men samtidigt så glad att du är världens underbaraste o gör det! Jag vill inte ha någonting annat än dig älskling

2009-11-08 @ 21:39:35
Postat av: BBB

Du behöver inte var ledsen för något!

Jag finns där för dig!

Jag älskar dig<3

2009-11-08 @ 21:42:54
Postat av: jonna

o jag älskar dig <3

2009-11-08 @ 22:01:55
Postat av: BBB

<3

2009-11-08 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0