Onsdag

Helt okej skoldag, det rullade på lite bättre idag och jag hade inte lika mycket ilska i kroppen idag. Ni undrar säkert hur många knytnäve slag jag fick av IT-Danne när jag berättade om min trasiga skärm? Jo det ska jag berätta för er att jag fick faktiskt inte smaka på ett enda knytnäve slag, konstigt nog. Han hotade mig bara lite med att det kommer kosta en slant med pengar, men förstod jag innan. 

Jag lånade en skärm så jag kunde använda min dator idag. Så jag och Dergo kunde jobba vidare på våran hemsida som ska handla om Öl. Vi ska skriva om olika öl sorter ölens historia osv. Idag gick det bättre för oss och jag känner mig  i alla fall ganska så nöjd och det tyckte Dergo också och visade det genom att ge mig en fet fem!

I slutet av dagen kom Jonna tillbaks till skolan som hade vart och spelat fotboll. Hon är ett riktigt fotbollsproffs skulle jag tro och jag skulle inte vilja möta henne i en match. Vi lunchade och tog hand om våran stackars vän Ida som inte mådde bra. Vi försökte stötta henne så gått vi kunde men vi var inte så jätte bra på det tycker jag men vi gjorde trotts allt vårat bästa. Efter maten var jag tvungen att säga farväl till älsklings Jonna och Ida för dem skulle till Munktell. Det är så att deras klass är så stökiga att dem inte får vara på skolan nu när alla klass 9 elever är på besök. Men men... Puss på Jonna och sedan traskade jag tillbaks till skolan i min ensamhet. Jag gick upp till klassrummet och upptäcker att inga av mina sköna kompisar var där så jag ringer Dergo och han säger att dem är på Stadium. Jag börjar gå mot Stadium och längst ner i trappen möter jag Hurtig och våran konversation startade:

- Vart fan ska du? ropar Hurtig
- Jag ska till Stadium, svarar jag med en ganska så irriterad ton.
- Vilka är där? undrar Hurtig
- Dergo och dom! svarar jag
- Men vart fan har du vart då? Skriker Hurtig till mig
- Själv! svarar jag med gråten i halsen och börjar gå mot Stadium igen.

Precis innanför 21:an träffar jag gänget så det var bara att vända och gå tillbaks till skolan igen. Sedan fortsatte jag och Dergo slita med våran hemsida. När vi slutade så kom Jonna från ingenstans och vi gick och väntade på hennes mamma som skulle skjutsa mig till jobbet. Det var väldigt snällt av henne tycker jag för då blev arbetsdagen inte alls jobbig.

När jag kom hem var jag väldigt trött och hungrig. Jag käkade väldigt mycket mat och gick upp kanske 3-4 kg. Efter att jag hade käkat den sjuka mängd med mat gick jag och lade mig i soffan och där låg jag i ca 2 timmar och slumrade till då och då. Det blir sängen tidigt idag!

PS. Smatte var och hälsade på i skolan! Jätte kul tycker jag han är en bra vän.

BBB måste sova så han får mer bloggkrafter! 

Puss på dig Jonna<3


Kommentarer
Postat av: jonna

puss på dig med :)

2009-11-04 @ 22:50:31
Postat av: bbb

<3

2009-11-04 @ 23:14:45
Postat av: clas

vaart fan ska du?! :D

2009-11-05 @ 08:49:40
Postat av: bbb

h3h3

2009-11-05 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0