Mördarmåndag

Dagen har gått fin fint förutom att i morse när jag vaknade var mitt höger öga sönder och det har det varit hela dagen. På programmeringen blev det lugnt jag var och fixade en lånedator och installerade programmet som vi använder och mycket mer en så hann jag inte göra. Sedan på matten så blev det inge kamma rygg som jag hade gjort mig redo för utan det var ganska så lugnt faktiskt. Skönt att man slapp kamma lärarens rygg för det känns som det hade växt en hel del under helgen så hade kunnat blivit mycket att kamma. Efter skolan var jag och tränade mina feta muskler och jag blev lika stor som ett hus. Nu kommer jag kunna brotta ner Jonna hur lätt som helst:)

Nu är det glo på fotbollsgalan med ett öga som gäller!

Trevlig kväll önskar BBB
Jag älskar dig Jonna! Puss



Kommentarer
Postat av: jonna

Åh så du kommer kunna brotta ner mig nu :D jag älskar dig <3

2009-11-09 @ 22:02:39
Postat av: Billy

Jaa;)

2009-11-11 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0