En onsdag med Skogan

Ja men vad härligt med onsdag tänkte jag när jag vaknade i morse. Men då hade jag absolut ingen aning om vad som väntade. På ellära lektionen skulle vi tydligen ha ett test/prov som tog 3 timmar att göra. När jag fick höra denna hemska nyhet fylldes hela kroppen av hat åt läraren. Men snäll som jag är så satt jag där med ett leende och tog emot provet utan att skada läraren eller säga något ont. Det var faktiskt inte ett så svårt test/prov om ni frågar mig, jag tycker det gick ganska så bra.

Efterskolan skulle jag egentligen dra och jobba men det blev ändrade planer på det. Istället tog jag en vandring till Hemköp med Dergo som sedan lämnade mig där helt ensam. Efter att ha varit ensam i ca 5 minuter mötte jag Skogan och vi drog hem till honom och lirade ps3 och hade det kul tillsammans. Det är alltid lika kul att vara med Skogan för han är en så rolig och snäll filur. 

Nu är jag hemma och sitter i skype med Dergo och Skogan och spelar lite Bingo och andra spel. Så får det bli resten av kvällen också. Visst jah! tänkte berätta om min middag. Jag åt fyra stora fina potäter och 20 st köttbullar vilket jag själv tycker är en stadig och fin middag. Nu däremot känner jag mig inte så stadig, väldigt mätt och jag sitter som gjuten i datorstolen. Här blir jag sittandes resten av kvällen!

Tack för idag Skogan min älskade vän!

I morgon kommer Jonna till skolan igen.
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: jonna

väldigt stadig middag haha :D Ses imorgon, längtar <3

2009-11-11 @ 20:27:05
Postat av: Anonym

Haha:) jag längtar också<3 puss

2009-11-11 @ 20:46:12
Postat av: Skogan

Tack själv kära sponken :) Du vet att jag tycker det alltid är lika kul när du hör av dig till mig och är sugen på att träffas och hitta på något! Blir alldeles varm i kroppen av kärlek och glädje <3 Vi får snacka mer i skype och kanske ta en bingo ;)

2009-11-11 @ 21:10:05
Postat av: Billy

Kul att höra skogan! lets lira same bingo!

2009-11-11 @ 21:11:04
Postat av: jonna

Hej, jag äger i skolan idag. Äga med mig? PUSSSSsSSssSSSSs <Aa2a3<33a3

2009-11-12 @ 10:26:39
Postat av: michaela

BÖRJA MED DAGEN OUTFIT

OCH BÖRJA MED "HEMLISAR OM DIG SJÄLV"

OCH BÖRJA MED VIDEOBLOGG

OCH HISS OCH DISS LISTA!!



ÄVEN VÄRSTA ÅSIKTSINLÄGGEN.



/ ALLA I ALVIDA.

2009-11-12 @ 13:27:43
URL: http://michaelaangelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0