BBB har fått kritik

BÖRJA MED DAGEN OUTFIT
OCH BÖRJA MED "HEMLISAR OM DIG SJÄLV"
OCH BÖRJA MED VIDEOBLOGG
OCH HISS OCH DISS LISTA!!

ÄVEN VÄRSTA ÅSIKTSINLÄGGEN.

/ ALLA I ALVIDA

Jag själv som inte har varit med i bloggvärlden så länge gör mitt bästa för att ta åt mig dessa förslag och utföra detta så bra som möjligt. Videoblogg känns så där och tyvärr har jag ingen vidare kamera att använda för det men jag kan lova Alvida att ni ska få ett videoinlägg någon gång. Dagens outfit är ni inte de första som tycker att jag ska ha så det kan dyka upp. Det jobbiga med det är att man måste ta en bild varje dag, så någon gång ibland i så fall. Hm hiss och diss listan förstod jag inte, kolla inlägget innan.

Kommentarer
Postat av: mickis

för att du ska få lite inspiration för hiss eller diss inlägg så kan du kolla kissies.se hon brukar lägga upp saker som hon hissar, tre saker hon hissar och sedan tre saker hon dissar ;) HAHA

2009-11-12 @ 22:07:40
URL: http://michaelaangelicaas.blogg.se/
Postat av: bbb

okej men kissie är noob

2009-11-12 @ 23:24:41
URL: http://sponkly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0