bbb

Amen tjena, det var ett tag sen sist. Nu sitter jag här i min ensamhet och skriver igen. Jag har haft en kanon jul och har under hela julhelgen spenderat en underbar tid tillsammans med världens bästa tjej Jonna. Vi har shoppat som bara den och jag har inte tjurat som en liten patetisk unge eller skrikit eller varit tjurig på något vis. Det blev till slut ett antal skjortor, en tröja och ett par svarta chinos. Jag är väldigt nöjd med mina köp.

På onsdag bär det av mot sthlm då jag ska gå på Avatar 3D med skogan, Haids, Lenny och kruka. Det ska bli väldigt kul!

Jag hoppas på att träffa skogan innan onsdag för han är en så bra vän och han var så fin och skrev en låt till mig som jag har lyssnar på om och om igen. Den är riktigt bra! Dj Skogan<3 

aw3

Kommentarer
Postat av: jonna

Åh älskling du var ju jätteduktig o shoppa! Inget gnäll här inte ;)

2009-12-29 @ 00:13:07
URL: http://jonnaparkkila.blogg.se/
Postat av: Billy

Nej,nej älskling självklart inte:)

2009-12-29 @ 00:18:43
Postat av: jonna

Du raring, jag har haft jättemysigt i helgen också. Tack för det<3

2009-12-29 @ 01:00:58
Postat av: Billy

Tack själv för en jättemysig helg älskling! <3

2009-12-30 @ 21:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0