En liten Historia

Det var en gång en grabb som en dag kände sig väldigt trött och uttråkad och han hade otroligt tråkiga saker som har var tvungen att göra i skolan. Det var såna saker som får vissa människor att ramla ihop och gråta av förskräckelse, men det gjorde inte den här grabben för han har något som alltid håller hans humör uppe. Det är hans underbara flickvän som han är så kär i att han inte vet vart han ska ta vägen som alltid hjälper honom när saker känns jobbigt. Grabben behöver bara tänka på sin älskade flickvän för att hela hans kropp ska spridas utav glädje och allt jobbigt försvinner i ett nafs. Grabben bet ihop, tänkte på sin älskling och gjorde uppgiften så gott han kunde och han var och är så lycklig över att han har en så perfekt flickvän. Det är som om han lever i sin lyckligaste dröm. Han har svårt att tro att det kan vara så här underbart som han har det och han tänker ofta  för sig själv att han är den lyckligaste killen i världen och att han aldrig kommer släppa taget om sin älskade flickvän. Hur som helst så löste sig de jobbiga sakerna han var tvungen att göra i skolan och hur denna historien slutar är det ingen som vet. Men grabben och den underbara flickvännen dom kommer iallafall att leva lyckliga i alla sina dagar!

SLUT

Kommentarer
Postat av: jonna

Åh älskling, jag är så himla kär i dig! Det var verkligen jättefint, jag släpper dig aldrig<3



Jag älskar dig, Billy Pettersson

2010-01-13 @ 22:32:58
URL: http://jonnaparkkila.blogg.se/
Postat av: Billy

:) och jag är så obeskrivligt kär i dig! Du är den finaste och underbaraste personen på jorden och jag släpper aldrig dig heller! Jag älskar dig!<3

2010-01-13 @ 22:41:37
Postat av: Nettan

Nu har du förgyllt min dag igen.....

2010-01-14 @ 09:09:32
Postat av: Billy

Vad kul Nettan:) Ha en bra dag!

2010-01-14 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0