BBB är tillbaks?

Helvete! sommar lovets sista dagar är räknande...
Jag har förändrats mycket under sommaren vilket man kan se tydligt i videon. En mycket större, starkare, coolare och mognare man nej jag bara skoja, det är samma gamla Billy med den sköna stilen. Nu är det så här att jag har tappat min talang att skriva schyssta blogginlägg men det gör inte så mycket för när jag väl sätter mig och skriver blir det ju så bra endå. Men nu kan jag tyvärr inte skriva mer för jag sitter hemma hos min kära vän lenny som nu även är min arbetskamrat. Anledningen till att det inte går att skirva mer är för att han blir sur, vansining och barbarisk mot mig och hotar mig till tvångs ätning av hamburgare, pizza, chips m.m. vilket kan leda till ohälsosamma biverkningar i den innre delen av magen. Men jag hoppas ni är förstårliga och nöjer er med vad som bjuds denna gång och så får ni väl hopaps det kommer fler uppdateringar eftersom det verkar dött på bbb fronten.

Ha en fortsatt trevlig sommar!

och Jonna, jag älskar dig! du är det finaste jag vet<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0