Torsdag

Idag var det en bra dag!
Jag och Dergo slet med våran hemsida som bara den. Vi satt och kämpade så fingrar och ögon började blöda. Dergo grät blod för att han jobbade så hårt och jag klarade inte av det hårda arbetet och tog lite pauser då och då. Men eftersom Dergo är en så bra vän så blev han inte arg när jag drog i från honom och myste med älsklingen istället för att jobba. Jag är så glad att jag har henne på samma skola för hon gör så att skolan känns mycket roligare, samtidigt som hon sabbar skolan för mig eftersom hon tvingar mig att skolka. Nej, så är det inte utan jag valde själv att vara med henne idag istället för att jobba. Eftersom jag och Dergo är så kungliga på ämnet öl så är det inga problem med vårat projekt. Men som sagt, jag och Dergo jobbade på som fan idag och jag skulle faktiskt vilja att mina trogna bloggläsare säger "bra jobbat Dergo, du är grym" när ni ser honom nästa gång.

När vi hade slutat så stannade vi kvar en stund i skolan. Jonna skulle ha utvecklingssamtal så väntade en stund med henne. Sen drog jag och Dergo ut i det otroligt farliga vädret. Regnet öste och det sved i ansiktet, blåsten tog nästan Dergo och jag grät för regnet krossade mina ögon. Vi trodde aldrig vi skulle klara våran vandring. Tillslut så kom vi fram till Hemköp där vi köpte såna där fin saker som sätter sig på magen. När jag stod i kassan bad jag till gud att det skulle sluta regna och när jag och Dergo kliver ut ut affären så regnar det inte! Jag trodde inte det var sant, jag kollade på Dergo och log sedan fortsatte vi vandringen hem till honom. Vi kollade på en b-rulle som var lika bra som att sitta och kolla på en sten.

Men jag och Dergo hade en trevlig kväll! Tack för det min älskade vän.

Oj satan i helvetet! jag höll på att glömma! jag har köpt en jävla jacka idag. Den är stor och har hundsvans men den tog jag bort. Men jag vill ha en stor jacka så jag kan ha Jonna i den. Jag tror jag ska fånga henne i jackan och stänga dragkedjan och ha henne där föralltid för jag älskar henne så mycket!

asfdadfasdf

Dergo och jag

Kommentarer
Postat av: jonna

Förlåt för att jag stör dina lektioner raring<3

Tältet vad mycket bra, jag älskar dig!

2009-11-05 @ 22:42:20
Postat av: dergo

Riktigt bra jobbat idag min kära vän och ett trevligt filmmys blev det, synd bara att filmen va så dålig.. :)

2009-11-05 @ 22:45:50
Postat av: bbb

gör inget Jonna! älskar dig:)

2009-11-05 @ 22:53:41
Postat av: bbb

Ja verkligen Dergo! ja vi hade trevligt men filmen var sämst:P

2009-11-05 @ 22:54:08
Postat av: Jocke

Bra jobbat Dergo ! :)

2009-11-05 @ 23:36:03
Postat av: dergo

tack så mycket jocke!

2009-11-05 @ 23:41:19
Postat av: bbb

Härligt!

2009-11-05 @ 23:50:05
Postat av: mickis

bra jobbat dergo!

2009-11-06 @ 15:30:45
URL: http://michaelaangelicaas.blogg.se/
Postat av: bbb

Dergo föööö faaaahaaaan

2009-11-06 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0