Tisdag

Ögat börjar må lite bättre! Men så blev det förstört igen när jag fick veta tidigt i morse att älsklingen är sjuk. Hoppas du inte är sjuk så länge utan blir frisk jätte fort. Skoldagen har vart helt OK om man bort ser ifrån att den finaste personen saknades. Vi hade en muntlig redovisning på Lokala Nätverk som jag fick betyget MVG på. När min kära mentor Jocke som vi har i det ämnet berättade det för mig fick jag gåshud. Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt och tänkt på min sjukling. Vi hade elevskyddsombuds möte idag och då träffade jag en väldigt speciell person. Jonna vet vem jag menar :)

Nu sitter jag i skolan och ska snart dra och käka mat med mamma. Vi båda ska äta så mycket vi bara kan och vi ska väga oss innan och sedan efter för att se vem som är den fetaste vinnaren. Jag känner mig jävligt peppad för att mosa i mig så mycket mat att jag inte kan resa mig upp efter. Men jag vet att min fiende mamma kan dunka i sig mycket mat hon med så det kommer bli en tuff kamp mellan liv och död. Halv 7 ska jag ha utvecklingssamtal och det ska bli kul att se var man ligger till i alla ämnen för jag har verkligen ingen aning. Känns som att jag kommer bli piskad med en fet läder piska av min kära mentor men vi får väl se. Nej men det känns som att det inte alls går lika bra i skolan detta år som förra året. Men det spelar ingen roll för jag ska bli rik och resa världen runt med Jonna. Oj, jag har inte frågat om hon vill så nu kan det bli lite pinsamt. Alla läsare får hålla tummarna! Tack i förväg.

Krya på dig älskling<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det måste ju ha varit galet hett på miljömötet! Jag ska verkligen försöka bli frisk på direkten så jag hinner träffa dig innan jag åker, annars får jag nog panik!



Och du, blir rik fort så åker vi nu! Jag älskar dig, <3

2009-11-10 @ 16:14:46
Postat av: jonna

ojdå, glömde skriva att det va från mig om du inte redan fattade det, puss på dig!

2009-11-10 @ 16:15:49
Postat av: Billy

Älskling<3

2009-11-10 @ 20:04:42
Postat av: krille

annars så följer jag gärna med jorden runt<3

2009-11-10 @ 20:42:42
Postat av: jonna

Krille får skaffa sig en egen billy att åka jorden runt med för just den här är min!

2009-11-10 @ 22:26:30
Postat av: Billy

Ledsen krille men Jonna har rätt. Jag är hennes billy

2009-11-11 @ 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0