Helgen

Skulle jag summera helgen med tre ord skulle de tre orden vara: Skogan, Bright och Pivo. Jag har alltså vart med Skogan hela helgen och slaktat min lever. I fredags var vi väldigt nyttiga och drack Spendrups Bright som har 50% mindre kolhydrater. På lördagen vaknade jag upp med alla kläder på mig och jag låg i Skogan säng och jag kände mig väldigt lätt och smidig. Det var bright som låg bakom det. På lördagen var vi tyvärr inte lika nyttiga och det blev faktiskt inte några brigth utan det blev 100% kolhydrater och lättheten och smidigheten försvann. Båda dagarna lyckades jag få den fina känslan när man vaknar och inte riktigt vet vart man är eller hur man har hamnat där man är.

Nu är det bara att invänta mördarmåndag! Men jag längtar faktiskt för i morgon kommer Jonna hem från Finland.
Jag saknar dig, längtar tills i morgon<3
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: jonna

åh din lever </3. Så skönt o träffa dig idag, Älskar dej<33

2009-11-16 @ 10:34:59
Postat av: BBB

Älskar dig!<33

2009-11-16 @ 18:56:29
Postat av: BBB

Älskar dig!<33

2009-11-16 @ 18:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0