Jonna Parkkila!



always together

Innan jag träffade dig visste jag inte vad kärlek var, nu vet jag.
Det är något som inte går att beskriva med ord, en känsla som är så underbar att man ibland inte vet vart man ska ta vägen. Kärleken har inte några gränser, vi har varit tillsammans i 7 månader och redan de första dagarna tillsammans med dig trodde jag att jag inte kunde älska någon mer än vad jag älskade dig. Men jag hade så fel, min kärlek för dig bara växer och växer. Jag är så himla lycklig när jag är tillsammans med dig och jag fylls av glädje när jag tänker på dig när vi är ifrån varandra. Du är det enda jag behöver i mitt liv, du ger mig allt! Och allt som du ger mig vill jag ge dig. Jag vill aldrig göra något fel, jag vill alltid att vi ska ha det bra och att vi ska vara lyckliga tillsammans. Jag kommer alltid att älska dig, vad som än händer. Det vi har är inte lätt att hitta, vissa hittar inte ens sin kärlek under ett liv. Därför är jag berädd att ofra allt för dig, för du är mitt livs kärlek. Du är den tjejen som jag vill leva mitt liv tillsammans med.

Du är den finaste personen i världen, Jag älskar dig Jonna Parkkila<3
Föralltid!


Kommentarer
Postat av: jonna

Åh Billy jag älskar dig! Jag önskar att jag fick krama dig nu och säga hur lycklig jag känner mig. Du är verkligen helt unik, det finns ingen som kan ge mig så mycket som du gör.



Jag ska hålla fast vid dig, till den dagen jag dör

2010-05-29 @ 18:53:44
Postat av: billy

åh älskling!jag är så lycklig, det är du och jag föralltid<3

2010-05-29 @ 18:59:17
Postat av: mickis

gud vad fint skrivet Billy. Ja ni två har något unikt och ta vara på det! Håll fast vid de!



Jag tror på er två! =D

2010-06-10 @ 23:36:56
Postat av: billy

Tack:)

2010-06-14 @ 20:15:44
Postat av: Nettan

jag ser att du läser men ej uppdaterar :):):):)

2010-06-16 @ 12:32:48
Postat av: Nettan

tjoho Billy var är du ????

2010-06-18 @ 09:33:43
Postat av: Billy

Vilket tjat det är på dig nettan!

2010-06-21 @ 22:02:03
Postat av: Nettan

hahaha

2010-06-28 @ 16:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0