Jonna<3

Det var inte speciellt kul i skolan idag...

Det gick inte speciellt bra med det som vi håller på med i skolan och jag blev väldigt arg och irriterad. I slutet av dagen var jag så irriterad att min dator gick sönder. Jag kan inte riktigt förstå hur datorn kunde gå sönder, eller det är inte datorn som är sönder utan det är skärmen som är helt paj. Det är många som undrar hur det gick till när skärmen gick sönder men det kan jag faktiskt inte berätta för jag vet inte till 100% hur det kunde bli som det blev. Jag blir alldeles kallsvettig och tårögd när jag tänker på att kliva ner till IT-Danne och visa denna totalt förstörda lapptopp skärm. Om jag inte kommer få smaka på knytnäve av honom då så tror jag att jag kommer komma undan hans knytnäve under min tid på John Bauer.

Skogan kom och hälsa på och det var mycket trevligt tycker jag! Jag älskar honom och han är en så himla bra kompis.

 

Efter skolan var jag med Jonna och då försvinner allt tråkigt. Med henne är jag den lyckligaste personen i världen!

Jag älskar dig Jonna Parkkila!





Världens finsaste

Kommentarer
Postat av: jonna

åååhhh, söt! jag älskar dej också<3

2009-11-03 @ 23:00:14
Postat av: jonna

ååååhh vad söt! Jag älskar dig också<3

2009-11-03 @ 23:14:03
Postat av: Billy

<3

2009-11-03 @ 23:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0