Hemlis

Blev visst tema underwear idag!

Det här är första gången det kommer ut. Jag har faktiskt gått med ett par trosor i skolan. Det var när jag gick i 5:an så hade det hamnat ett par boxertrosor i min kalsong låda. Det var stressigt den morgonen och jag har alltså lyckats tagit på mig boxertrosorna. Underdagen tyckte jag att jag hade väldigt obekväma kalsonger på mig men tänkte sedan inte mer på det. Våran sista lektion den här dagen var idrott och då när jag ska byta om så ser jag hur fint boxertrosorna sitter på mig! Jag drabbas av panik och drar fort på mig byxorna igen utan att någon märker något.

Så här såg dom ut typ


Kommentarer
Postat av: mickis

hahahahahahahahaha de är bra billy!!

2009-11-12 @ 22:06:07
URL: http://michaelaangelicaas.blogg.se/
Postat av: bbb

haha tackar:D

2009-11-12 @ 23:03:19
URL: http://sponkly.blogg.se/
Postat av: jonna

HAHA, DET VA JU ASBRA! MER HEMISAR, PUSS

2009-11-16 @ 10:32:11
Postat av: bbb

Ge dig då :D

2009-11-16 @ 18:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0