BBB ber om ursäkt!

Tja, Tjaaa! Bloggarn Billyboy ber så mycket om ursäkt för att det har tagit sån tid för mig att uppdatera bloggen. Jag förstår att det är många av mina trogna läsare som är väldigt besvikna. Jag förstår att det här bara är en förlust för mig och mina stora fans vilket inte alls känns bra. Men jag hoppas ni kan acceptera att jag inte har haft tid helt enkelt.

Lördagen
Firades hemma hos Hadis som hade party, party! Det började med att jag kom till Hadis runt kl 3. Då var jag ensam där med Ello ett tag och vi kollade på Stig Helmer och fixade musik och sånt inför kvällen. Vi började tidigt med att spela Öl spelet. Det droppade in och försvann folk från spelet. Jag själv satt där och spelade och spelade och min hög med kort blev bara större och större. Efter ca 4 timmars öl spelande så var jag inte riktigt mig själv. Jag kände mig rädd för jag var väldigt berusad. Men rädslan släppte och jag tyckte faktiskt det var väldigt skönt att vara lite på lyset. Min kära vän Skogan var lika full han, är det någon som vet vad han gjorde i lördags så kan ni väl slå en pling till honom och berätta vad som hände den kvällen. Jag vet i alla fall att jag somnade gott bredvid den öl luktande Dergo. Det finns en anledning till att jag kallar honom för öl luktande och det berodde på att Skogan tappade en öl i knät på stackars oförberedda Dergo som inte hade med sig x-tra kläder. Men det som är positivt med Dergo det är att han inte hänger läpp över en sådan sak utan han bara körde ändå. Vi hade en kul kväll, tack för det Hadis!






Söndagen
Vaknade upp med sönder slagen skalle och ont i hela kroppen. Jag satte mig upp i sängen och kollade mig omkring. Då får jag se att Dergo vandrar mot köket. Jag tar klivet mot köket jag också och dricker flera liter vatten precis som Dergo också gjorde. Sedan går jag och lägger mig igen men efter kanske någon timme så gick vi upp igen. Alla trasiga personer som var kvar hemma hos Hadis var hungringa så vi ringde hemkrönings pizza. Det blev 7 stycken Vezuvio med vit sås, en hawaii och en kebab tallrik till 8 personer? Det blev alltså en för mycket Vezuvio som kom till familjen Hademalm. Hur vi lyckades beställa för mycket mat är en gåta.

Senare på dagen var jag med Jonna som luktade hallon. Det var absolut inget fel med det, jag tyckte det luktade väldigt gott om henne. Vi kollade lite prison break och sen kollade vi på någon animerad film som jag tyvärr sabbade. Vi kollade på slutet och sen början så det blev väl sådär. Men jag bad om ursäkt och hon godtog min ursäkt så det var inge mer med det. På natten kunde jag inte sova, eftersom flickan bredvid mig är så fin så var jag tvungen att ligga och kolla på henne hela kvällen och det gjorde att jag inte sov speciellt mycket. Tror knappt jag sov en hel timme utan det blev små snuttar men det var verkligen värt det.

Skoldagen idag har vart sådär, tältade med Jonna i skolan och det var roligt annars har det inte vart så kul. Det var väldigt tråkigt för det vi höll på med har strulat och strulat och vi fick det inte att funka som det skulle på hela dagen. Vi har Tema-vecka så vi har fått ett projekt arbete som vi ska göra. Jag ska jobba tillsammans med Dergo och vi ska skriva om öl lägga upp en webbserver och jobba med Joomla, php, mysql osv. 

Jonna<3




Kommentarer
Postat av: jonna

billlyyyyyyy<3333

2009-11-02 @ 21:34:50
Postat av: bbb

<33333333333333333

2009-11-02 @ 21:36:02
Postat av: jonna

du är så söt

2009-11-02 @ 22:03:00
Postat av: bbb

tihih du med<3

2009-11-04 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0